Sarıyer CHP Belediye Başkan Aday Adayı Süreyya Cinik’ten Açıklama

advertise here


Sarıyer’in Mart 2019 seçimlerinde CHP Sarıyer’den Belediye Başkan Aday Adayı olan Süreyya Cinik, sosyal medya hesabından kendisine destek olan herkese teşekkür etti
Adaylaşma sürecinde atama yönteminin parti içi fırsat eşitliğini örselediğini dile getiren Cinik, Aday adaylığım sürecinde bana destek olan bütün yoldaşlarıma teşekkür ediyorum Aday belirleme sürecinde, gönül isterdi ki ön seçim yapılsın. Adaylar üye süzgecinden geçirilsin ve birlik bütünlük içinde başarıyı kucaklayalım. Adaylaşma sürecinde atama yönteminin tercih edilmesi parti içi fırsat eşitliğini örselemiştir. Aday olarak halkımızın tercihine sunulan aday arkadaşlarımıza başarılar diliyorum. Bana destek olan, gönlü benimle çarpan bütün dostlara gönülden tekrar teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız. dedi


Haberler haberhaberhaber #haber
Advertisement
+++++ ()